Sight Reading Mastery for Bass i gruppen Noter & böcker / Elbas / Spelskolor hos musikskolan.se (9781910403174)
Sight Reading Mastery for Bass

Music Sales

Lär dig läsa noter direkt och sluta vara beroende av tabulatur, videor, appar etc.

I vår moderna värld har vi ständig tillgång till tabulatur, YouTube-videor, lektionsappar, ljudfiler etc. Men väldigt få som spelar andra instrument använder tabulatur, utan de spelar efter noter. Därför är det en stor poäng att kunna läsa och spela efter noter - det blir så mycket lättare att spela tillsammans.
Denna bok behandlar tonerna och deras placering i notsystemet, tonarter, rytmer, tillfälliga förtecken och mycket annat. Med ljudexempel.
Utgiven: 2015
CD-skiva: Audio access

Artnr: 9781910403174

Compatible Trios For Strings cello
Trios för stråkinstrument. Tre celli kan spela tillsammans i denna bok, men du kan ocks&...
Showstoppers Playalong / Asax + CD
Musik för saxofon med CD för playalong.
Complete Irish Tin Whistle Book
Grundlig bok om konsten att spela tin whistle.
Solos for the Oboe Player
En samling med progressivt ordnade stycken för oboe och piano, i urval av Whitney Tustin.