Dragspelsskola.se Convertor - Melodibas i gruppen Noter & böcker / Dragspel / Spelskolor hos musikskolan.se (9789197770767)
Dragspelsskola.se Convertor - Melodibas

Spelskola för dragspel (knapp eller piano)med melodibas - convertor av Håkan Widar.

Dragspelsskola.se del 1 och 2 har blivit mycket uppskattade av dem som vill lära sig spela dragspel - och lära sig mer.
Dragspelsskola.se Melodibas - COnvertor  bok är avsedd för den som spelat ett tag (minst till kapitel 12 i Dragspelsskola.se Del 1) och nu vill lära sig att spela melodibas.

För detta krävs ett dragspel med convertor; ett speciellt register som kopplas in i stället för standardbas.

I boken finns en QR-kod med länk till inspelningar som kan laddas ner på dator, mobil etc.

Håkan Widar har undervisat på dragspel sedan 1979 och är förutom lärare även musiker och kompositör.

Bandtyp: Spiralbunden
Mått: A4 cm
Utgiven: 2024
Författare: Håkan Widar
CD-skiva: QR-kod till mp3-filer

Artnr: 9789197770767
Spelskola för dragspel (knapp eller piano)med melodibas - convertor.

Dragspelsklassiker
Favoriter för dragspel.
Dragspelsskola.se Del 2
Andra delen av den populära dragspelsskolan av Håkan Widar. För både knapp- oc...
Jazz Standards for Accordion
17 jazz-standards i arrangemang för dragspel.
Köp!
Walzer-melodien för dragspel
14 klassiska valser i arrangemang för dragspel.