Bastien Bit för bit teori 1 (svensk) i gruppen Noter & böcker / Piano/Keyboard / Pianoskolor hos musikskolan.se (notwp206sw)
Bastien Bit för bit teori 1 (svensk)

Notfabriken

Bastiens pianoskola är rikt illustrerad och vill främja ett lustfyllt lärande. Teori del 1 är en bok med musikaliska övningar som ger bredd till materialet i Bit för bit Piano del 1. Boken introducerar på ett lekfullt sätt övningar som tränar moment i spelboken.

Teori del 1 handlar till exempel om notvärden, tonarter och rytmer. Eleverna får bättre kunskap om den musik de spelar, och kommer lättare att lära sig, om teorin är en integrerad del av undervisningen.

Boken är på svenska.

Bandtyp: Häftad
Orginaltitel: Bastien Piano Basics Theory Level 1 Bastien Bit för bit Teori del 1
Författare: James Bastien

Artnr: notwp206sw
Teori del 1 är avsedd att användas parallellt med Bit för bit Piano del 1.

Kom igång Trummor
En trumskola för dig som vill komma igång med ditt spelande. I boken finns många ti...
Ted Gärdestad i fokus
14 favoriter av Ted Gärdestad med melodi, tect och ackord.
Melodiboken flöjt
37 kända melodier arrangerade för flöjt.
Bastien Piano Basics Theory 4 (engelsk)
Teoridelen är avsedd att användas parallellt med pianoboken del 4.